Med Andreas’ erfaring og kompetencer kan vi kortlægge og forstå forskellige målgruppers adfærd, behov og digitale færden. Det betyder, at vi kan tilbyde bedre og mere relevant viden, som kan løse vores kunders udfordringer.

Det interessante er at forstå mennesker

For Andreas er marketing en disciplin, hvor det gælder om at indhente viden, analysere og eksekvere på et datadrevet grundlag. Det handler om at forstå kundernes behov og udfordringer, for det er den eneste måde, vi kan skabe indhold, der er ægte interessant for byggeriets parter.

Som marketingekspert er Andreas en af forudsætningerne for, at Molt Wengel også i fremtiden kan være den foretrukne partner inden for entrepriseret. Han har nemlig både praktisk erfaring og viden om, hvordan vi gør vores viden tilgængelig for endnu flere aktører på byggeområdet. Det kræver blandt andet:

  • Præcis, digital målretning
  • Intelligent automatisering og effektivisering af marketingprocesser
  • Udvikling af materiale, der bidrager til at løse vores kunders udfordringer.

Der skal ikke herske tvivl om, at vores mål er, at endnu flere byggeprojekter forløber uden konflikter. Men det kræver, at byggeriet kender os, og at de ved, hvordan vi kan hjælpe. Og det er hér, Andreas spiller sin rolle.

Analysen skal være på plads, før der tages beslutning

Andreas har haft sin gang på flere mediebureauer og har en kandidatgrad i international marketing fra CBS, så han løser sin opgave med sikker hånd. Tilgangen er, at der skal laves grundige analyser, før man kan træffe den rigtige, databaserede beslutning.

Når Andreas kører hjem fra kontoret, er det ikke den digitale verden, der er i fokus. Her er kæresten og deres lille datter i centrum – og hvis tiden tillader det, tager han gerne en omgang paddle tennis, en løbetur eller et parti skak.

”Noget af det bedste ved mit arbejde er at sætte sig i kundens sted og udvikle digitalt indhold, som kan løse deres problemer.”