Med en baggrund inden for strategisk virksomhedskommunikation i byggebranchen og en forkærlighed for byggeri, arkitektur og design, skaber Stine grundlaget for stærke kunderelationer og partnerskaber gennem vidensdeling, der klæder kunderne på til succes i byggebranchen.

Kommunikation og kundeoplevelser baseret på indsigt i branchen
Stine er en af drivkræfterne i at opbygge og styrke relationen til vores kunder, samarbejdspartnere og netværk. Efter at have arbejdet i både bygge- og advokatbranchen, har Stine en stor viden om markedet og en dyb forståelse af, hvad der skaber værdi.

Den erfaring bliver sat i spil i hendes rolle som Customer and Communications Manager, når hun:

– udvikler og eksekverer initiativer, der styrker vores kunders forretning
– udfordrer status quo og skaber innovative løsninger
– driver tværorganisatoriske projekter og forandringer
– styrer og producerer indhold til strategiske forbedringer

Kobling af kreativitet, kommunikation og forretningsstrategi
Noget af det, der motiverer Stine, er blandt andet at koble kreativitet, kommunikation og forretningsstrategi. Det, vi siger og gør, skal være i lige linje med vores strategi og retning. Og det er præcis det, Stine kan: Kommunikere klart, ærligt og relevant, så vores kunder ved, hvor de skal gå hen, når de står med en konkret udfordring.

Når Stine ikke jonglerer med kampagneplaner, arrangementer eller kommunikationsstrategi hos Molt Wengel, er hun måske i gang med en ny udfordring. Hun kan nemlig godt lide at kaste sig selv ud på dybt vand, og har blandt andet boet i Australien og England, sprunget i faldskærm og taget dykkercertifikat.

"Den gode og værdiskabende kundeoplevelse kræver, at vi forstår vores kunders hverdag og udfordringer. Vi skal dele viden, der matcher konkrete behov, og klæde vores kunder på til at håndtere både store og små udfordringer i hverdagen. Kun på den måde kan vi blive den bedst tænkelige strategiske sparringspartner for vores kunder."