Magnus sparker døren ind hos nye kunder nationalt og internationalt. Hvad drømmer de om? Hvilke resultater vil de gerne opnå? Hvem vil de gerne samarbejde med?

Kunders behov som omdrejningspunkt

Magnus har fokus på at udvikle vores salgspotentiale. Han dykker ned i, hvilke kunder vi kan gøre en forskel for, hvordan vi målretter vores indhold til dem, og hvordan vi sætter det bedste hold til at yde rådgivning. Kundernes behov er omdrejningspunkt i processen, og han er altid god for et kreativt indspark, der kan rykke lidt ved den gængse måde at gøre tingene på i branchen.

 

Drømmelisten

Magnus er åben og lyttende, og han samarbejder tæt med vores forskellige legal teams. Både for at udveksle indsigt i kundernes hverdag og for at udfordre kollegaerne til fx at lave en top tre over drømmekunder, som vi målrettet kan gå efter at styrke relationen med.

 

Fejlskud gør os kun klogere

Magnus bidrager også til at drive vores kundeudvalg, arrangementer og hotline og med især den visuelle del af vores content: billeder, grafik og video til LinkedIn og hjemmeside. Han er hverken bange for at fejle eller prøve en masse ting af for at finde den bedste løsning. For som han siger: Hvis man ikke tager et skud, så rammer man i hvert fald ikke.

 

Fagfokus

  • Strategisk salg og kunderelationer
  • Digital kommunikation
  • Grafisk design

”Min opgave er både at tænke ud af boksen og 360 grader rundt om de kunder, vi kan og vil udvikle”