Som ansvarlig for marketing arbejder Charlotte målrettet mod at skabe opmærksomhed og sikre gode oplevelser i det digitale og fysiske møde med Molt Wengel.

Positionering af Molt Wengel

Charlotte arbejder med de indledende og digitale kundeoplevelser – fra en kunde bliver opmærksom på Molt Wengel, over at de får brug for ydelser, til de skal til at genoverveje, hvem de skal bruge som juridisk rådgiver ved kommende byggeprojekter.

For Charlotte handler det om, at Molt Wengel skal være top-of-mind – og efterlade et aftryk af tryghed og højeste faglige kompetence.

 

Mere end 20 års bred erfaring

Charlotte har over 20 års erfaring med markedsføring, som hun bringer i spil i alle marketingaktiviteter, der gennemføres i Molt Wengel. I praksis betyder det, at Charlotte bl.a. fokuserer på professionalisering af kunderejsen, det digitale fodaftryk samt den visuelle oplevelse af Molt Wengel. For Charlotte er det også vigtigt at prioritere det gode interne samarbejde om fælles mål.

 

Fagfokus

  • Kunderejser
  • Digitalt fodaftryk
  • Netværksopbygning
  • Interne samarbejder

”Det vigtigste i mit arbejde er at skabe de bedste digitale og fysiske oplevelser for kunder i mødet med Molt Wengel”