Som Receptionist og Office Coordinator handler det for Karina om at skabe en indbydende atmosfære – et sted, hvor både medarbejdere og kunder føler sig godt tilpas.

Det er de små ting, der gør en stor forskel. Dette har Karina lært gennem sine 30 år i restaurationsbranchen, heraf knap 24 år som selvstændig. På vores kontor i Aarhus sørger hun for, at både medarbejdere og kunder føler sig velkomne fra det øjeblik, de træder ind ad døren.

Opmærksom på detaljerne

Blandt kollegaer og kunder er Karina kendt for sin evne til at bringe positiv energi med sig overalt og forudse behov og skabe en følelse af velvære på kontoret. Hendes sans for detaljen og proaktive tilgang gør hende til en uundværlig del af kontorets hverdag. Fra dekorative blomsterbuketter til kaffe på kanden og udskåret frugt – Karina sørger for, at alt er på plads, så arbejdsdagen glider lettere.

"Noget af det vigtigste i mit arbejde er at skabe en god og behagelig atmosfære på kontoret. Så både medarbejdere og kunder føler sig godt tilpas, når de træder ind ad døren."