Lisbeth er Executive Assistant og Office Manager. Dobbeltrollen giver Lisbeth det bedste udgangspunkt for altid at vide, hvad der sker i Molt Wengel.

Rollen som Executive Assistant

Som Executive Assistant er det Lisbeths fornemmeste opgave at sparre med og støtte Head of Molt Wengel.

Lisbeth er af natur meget værdibaseret både som person og i sit arbejde. Derfor har hun altid et ekstra øje på kulturen på kontoret og på at skabe de fortrolige og tillidsskabende relationer i Molt Wengel – og netop dét fokus spiller godt overens med dobbeltrollen som både Executive Assistant og Office Manager.

 

Office Manager – i både Aarhus og København

Lisbeths ansvar som Office Manager er sammen med kollegerne i receptionen at sikre de bedste og dejligste fysiske rammer og faciliteter. Hvem sætter eks. ikke pris på en lækker frokost, en god kop kaffe, der ikke bare er kaffe, flotte og inspirerende blomster mv. – det gør vi i hvert fald.

Alle elementer i den retning skaber glæde og motivation hos vores kolleger – men det betyder også meget for os, at vores gæster i huset føler sig velkomne – og det gør de.

Fagfokus

  • Projektledelse
  • Hospitality
  • Rådgiving og sparring

”Min fornemmeste opgave er at spille ledelsen i Molt Wengel god”